oncontextmenu="return false"

Jag har tråkigt...

Är du..

Arrogant: Haha jaa

Osäker: Det kan hända

Trött: Hahah alltid

Smart: Ojaa!

Barnslig: Fråga mina vänner, haha

Liten: Lång men liten

Skoltrött: Y to the e to the s

Pratglad: Haha ja!

Frågvis: Alltid

Organiserad: Det tycker jag nog att jag är, faktiskt

Hälsosam: Nej det är pizza och soffan som gäller.. :)

Lätt uttråkad: Nej jag hittar alltid på saker att göra

Vegetarian: Nej hellre dör jag

Besatt: Haha ibland

Pålitlig: Yepp

Filosofisk: Absolut

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nejdå

Tvångstankar: Hade några töntiga saker när jag var liten. Haha typ för prickar i osten

Färgat håret: Ja, och ska snart färga det igen

Brutit några ben: Bara stukat

Några piercings: Öronen och vill ha i tungan men vågar inte

Egen dator: yesss

Gjort bort dig rejält: Ja fast vad gör det? Det bjuder jag på

Bra självförtroende: Oftast

Komplex: Nja

Tagit nakenbilder: Flera gånger i timmen!! -.-

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Stulit någonting: Godis för flera år sen, ajaj!

Gjort något olagligt: Ja säkert

 

 

Vem..

Saknar du: En del vänner jag känner att jag inte har haft tid för <3

Vill du döda: Matteboksjäveln

Rörde dig sist: Jag själv :)

Slog du sist: Sigrid idag när hon slog mig med sin halsduk, haha!

Kramade du senast: Mami

Skrev du till sist: Maya

Vill du vara som: Mig själv

Sårade dig sist: Hm... kommer faktiskt inte ihåg

Vill du bli galet full med: Hahah Chris Crocker, fett kul!

Gjorde dig riktigt glad senast: Senast var det mamma när hon lagade mat, mat gör mig glad!

Fick du sms från senast: Filip

Ringde dig senast: Elin

Ska du gifta dig med: Jake gyllenhaal eller Ashton kutcher, helt klart!

Får dig att skratta: Mina älskade vänner :)


Kommentarer
fahima skriver:

sööt header <3:)

» 2009-12-07/21:21:21. bloggadress: http://fahimas.blogg.se/
Erika skriver:

sv: Ja jag med :)

» 2009-12-08/18:03:54. bloggadress: http://icanpikan.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback