oncontextmenu="return false"

dööddd



Har suttit och byggt klart teknikhuset som ska vara inne på onsdag nu den senaste timmen. Eller jag har taket kvar, men det känns ganska lungt nu. Igår i alla fall var vi inne i stan, letade efter balklänningar och skor men ingen hittade något, blev bara en massa mat och annat skit. Tror nog bestämt att jag ska beställa en jag har hittat från märket lipsy så vi får bara hoppas på att den passar, kommer fram i tid och är lika snygg i verkligheten. Har haft det här inlägget uppe nu i snart en timme för att jag håller på att somna hela tiden. Nä nu ska jag döda alla myggor i mitt rum för annars blir jag ihälbiten inatt. bajs


Kommentarer
MyzaaN skriver:

ja visst är den söt :d kram

» 2010-05-18/16:26:39. bloggadress: http://myzaans.se
MyzaaN - Princess Pink skriver:

gillar också så ska det låta :D kram

» 2010-05-18/16:50:01. bloggadress: http://myzaans.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback