oncontextmenu="return false"

Innan vi säger godnatt...




...FAKTA
Smeknamn:
Emmich, Emsi.
Födelsedag:
18 augusti.
Bor: Stockholm.
Arbete: Skolan.


FAVORIT...

Färg:
Svart, vit, grön.
Plats: Ljusterö.
Drog: Mitt mintlypsyl.
Fordon: Stora fina bilar.
Film: The notebook.
Djur: Min fina vovvis & fetiskaninen.
Affär: Nämen det var svårt.
Serie: Bonde söke... nä jag skoja. Grey's, SATC och The hills.
Café: Café 60.
Skor: Converse.


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln:
Hehe, alltid.
Gnälla: Nja.
Skrika: När jag är sur.
Sova: Nä aldrig.
Drömma mardrömmar: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej.
Klä dig i svart: Ja det blir ofta något svart klädesplagg.
Hata folk: Visst finns det några jag hatar.
Lita på folk: Ja, kanske lite för lätt.


NÄR...

Åt du senast:
Åt lite nattmat för en stund sen, hehe.
Läste du en bok senast: Några dagar sen.
Var du på konsert senast: Ca två år sen på Keane med sigge och astrid.
Köpte du något senast: I måndags.
Svor du senast: Några timmar sedan.
Sjöng du senast: Precis innan jag läste frågan.
Klagade du senast: När vi spelade kort idag och jag aldrig vann.
Är det sommar: Ja, jag älskar't♥


VEM...

Saknar du:
Filip.
Gjorde dig riktigt glad senast: Sandra.
Fick du sms från senast: Markus.


HAR DU...

För många vänner:
Man kan inte ha för många vänner.
Tvångstankar: Haha nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Säkert.
Färgat håret: Ja, allt för många gånger.
Brutit några ben: Nope.
Några piercings: Öron.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: Ja många gånger men det bjuder jag på.
Bra självförtroende: Oftast.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Velat vara otrogen: Nej


HUR....

Går du:
Som en apa.
Spenderar du din fritid: Träffar älskade vänner, tvn eller datorn.
Mycket pengar har du: Har precis fått min jobblööön!
Tjänar du pengar: Nej.
Ofta diskar du: Ibland.
Ofta städar du: Ibland.
Ofta träffar du din familj: Bor hemma.
Mycket äter du: Fråga mina vänner, hehe.



ÄR DU..

Förstående: Ja.
Öppensinnad: Ja.
Arrogant: Ja.
Osäker: Inte så ofta.
Blyg: Nej.
Sentimental: Nej det tycker jag inte.
Pratglad: JA!


Kommentarer
Sabine skriver:

kul lista :)

» 2010-07-29/15:04:57. bloggadress: http://enibas.blogg.se/
anna skriver:

fin bild.

» 2010-08-06/14:22:50. bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback