oncontextmenu="return false"

Vad vill jag?

Jag blir galeen. Jagharintebestämtmigän. Ni vet nog vad det handlar om. Skrev just ut tre olika papper där valen är i helt olika ordnindar. Så dumt att jag såklart ska börja vela när det är absolut sista chansen att välja. I morgon ska jag lämna in det pappret jag känner för då. I morgon ska jag ha bestämt mig. Nu ska jag släcka ner allt i mitt rum, stänga av datorn och tvn, lägga mig i sängen och bara leva mig i de olika situationer som jag har att välja mellan. Det blir bra.


Kommentarer
Marie skriver:

Ja, det var hur kul, bra, coolt, häftigt och grymt som helst, :D

Jag satt i en loge och fick inga bra bilder eftersom att fönsterrutan var ivägen, men jag har lite bilder från globen i alla fall! Har skrivit om det och visat bilder i min blogg!

» 2010-05-13/20:01:43. bloggadress: http://mariestayreal.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback