oncontextmenu="return false"

Creepy dusch

Muuu jag är rädd. Nu ska jag berätta en mycket läskig händelse i mitt liv som hände för ungefär en kvart sen. Jag står i mitt rum och byter om till min mysiga mysdress. Det är helt knäpptyst och mörkt i hela huset (förutom i mitt rum) och ingen är hemma. Lalalala jag står där och nynnar lite och plötsligt, hör jag ett ljud inne från badrummet. Så jag går in dit och ställer mig vid duschen och ser att det bara står och rinner och rinner, helt random. Och jag bara står där en kollar i några sekunder, haha fråga mig varför men iallafall så blir strålen bara mindre och mindre och tillslut slutar det att rinna. Helt. Hahahahaa fan vad töntig jag är men det var läskigt.  Iallafall nu sitter jag i mitt rum med stängd dörr och pratar med en väldigt lugnande person i telefon, haha hon garvar åt mig. Men iallafall nu tror jag ännu mer att det spökar i mitt hus.

Kommentarer
E skriver:

fan vad läskigt :O

» 2010-01-15/19:35:57.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback