oncontextmenu="return false"

haaaaaaha



Tjaaa. Naajs bild va? Jag vet väl att ni vill se. Har flera hundra bilder jag skulle vilja visa, särskilt dom från flygplatsen Maya, HAAHA. Iallafall var vi på kinesiska muren idag, det var faktiskt roligt även fast det var svinkallt och halt, men jag och maya gick och höll i varandra i alla branta trappor så det gick bra.Men vi har iallafall ätit mjölkchoklad högst upp på kinesiska muren, slå det om ni kaaan! Och imorgon går planet klockan två från Kina, lite sorgligt för att vi har verkligen haft det bäst men det ska bli skönt att komma hem också. Och förrrrlåt att jag inte svarar på alla sms men det blir så jäkla dyrt men ni är gulliga och jag saknar er muchomucho också. Vi hörs imorrn, poss!


Kommentarer
Maya skriver:

AHAHAHAH! Ja, bilderna från flygplatsen ägeeer! xD

» 2010-01-08/21:31:09. bloggadress: http://thecomedown.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback