oncontextmenu="return false"

Ta mig till varmare platser


En bild från Thailand 2009.



Känner att det blir väldigt många nattinlägg nu på sommaren men det är bara för att jag alltid är iväg någonstans på dagarna så det får ni leva med. Fy vad obehagligt det var igår natt. Låg i en liten gäststuga mitt ute i skogen på ingarö och vaknade plötsligt av ett jättehögt ljud så att till och med fönstrena skakade. Det var såklart åskan som var precis över oss. Brukar aldrig vara rädd för åskan men det kändes väldigt osäkert i den där lilla stugan. Skitväder har det varit idag också, skulle egentligen träffat några kompisar inne i stan men ingen orkade åka in när det regnade så sjukt mycket. Vi kanske tar det imorrn istället för sen på kvällen åker jag ner till norrköping!


Kommentarer
Marie skriver:

Jättefin bild!



Haha, ja visst gör det :D

Men jag erkänner att det var lite påhittat av mig själv just det ordspråket, ;) Jag gjorde lite "justeringar" kan man säga, haha! =)

» 2010-07-30/19:53:50. bloggadress: http://mariestayreal.blogg.se/
i skriver:

De har varit super skönt , men nu tänkte jag dra igång igen! :D

Hoppas du forstätter följa :D

pöss

» 2010-07-31/18:24:01. bloggadress: http://pyjjamashallon.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback